Shop Mobile More Submit  Join Login
The LOL Twilight Stamp by bokujin-geshi The LOL Twilight Stamp by bokujin-geshi
Heheh, yeah, I turned my signature into a stamp. The conversation was GOLDEN, I tell you! Oh, how I value my sister for entertainment. :XD: On the last slide, I used part of the dA ROFL smiley and turned it red. Seriously, use this stamp. It doesn't matter if you love or hate Twilight, it's just funny. :lol: White text is me, :iconbokujin-geshi: and green text is my sister, :iconjadecatkunoichi:.



Edward Cullen and Twilight (c) Stephenie Meyer.
Conversation by :iconbokujin-geshi: & :iconjadecatkunoichi:
Add a Comment:
 
:iconmaximumzeroride:
MaximumZeroRide Featured By Owner Jun 7, 2012  Hobbyist General Artist
exuse me, i gotta go and eat some REAL ice-cream now, before my mind is permiantly screwed (too late for that)
Reply
:iconpaulinaghost:
paulinaghost Featured By Owner Feb 28, 2012
They had a very tasty chocolate candy for a while to=) I'd like to try the ice cream as long as it isn't coconut flavored.=)
Reply
:iconsonicwolvelina99:
SonicWolvelina99 Featured By Owner Apr 26, 2011  Hobbyist General Artist
Wait there IS a twilight ice cream!? Ewww... D:
Reply
:iconsilverripple:
Silverripple Featured By Owner Mar 30, 2011
This sounds like an exchange between me and Haley!
Reply
:iconainrana:
Ainrana Featured By Owner Feb 17, 2011  Hobbyist Writer
What's next? Twilight Chuck Norises???
I swear, it's going to go that far!
Reply
:icondanwind:
danwind Featured By Owner Jan 26, 2011
Great Anti-Twilight Stamp you made
Reply
:iconwierdochan:
WierdoChan Featured By Owner Jan 23, 2011
Eww. Does it sparkle? Is it ice cold? Is it...phallic shaped?! D:

:icondonotwantplz:
Reply
:iconbokujin-geshi:
bokujin-geshi Featured By Owner Jan 23, 2011  Hobbyist General Artist
Thankfully not phallic shaped or sparkly, but I can guarantee it's freezing cold. ^^;
Reply
:iconwierdochan:
WierdoChan Featured By Owner Jan 24, 2011
At least it did one thing right.

But what's it taste like? :/
Reply
:iconshadowsgal101:
ShadowsGal101 Featured By Owner Jan 23, 2011
Wait. There's an ICE CREAM? :iconfaceeverythingplz: I just died inside. When I get back to school, I'm going to need to go to the ice cream shop and buy a huge thing of rocky road and cookie dough just to drown how much of me is still alive.
Reply
:iconzombiexbite:
ZOMBIExBite Featured By Owner Jan 22, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Twilight. Ice cream.
They have raped fucking everything.
Reply
:iconbokujin-geshi:
bokujin-geshi Featured By Owner Jan 23, 2011  Hobbyist General Artist
Indeed they have. :|
Reply
:iconjessaminediane:
JessamineDiane Featured By Owner Jan 23, 2011  Hobbyist General Artist
Ugh! IKR?!
Reply
:iconx-maceygrey-x:
x-maceygrey-x Featured By Owner Jan 22, 2011  Student Filmographer
i bet its pure white, sparkles, with an unusual, unique edward cullen flavor :lmao:
Reply
:iconherhinney:
herhinney Featured By Owner Jan 22, 2011  Student Digital Artist
LMAO OH GOD WHAT HELL HATH MEYERS BROUGHT?!?!?!?!?! I looked it up though, it's girly flavors like chocolate and berries and chocolate chip and passion fruit :/ I don't like fruit flavored icecream so I won't be the best of judge but anyone that tries it tell me if its any good 8D I wish it sparkled though, that would be so hilarious XD
Reply
:iconslashoneye95:
slashoneye95 Featured By Owner Jan 22, 2011
The ice cream is probably pink sherpet...and soggy.
Reply
:iconmarystrawberries:
MaryStrawberries Featured By Owner Jan 23, 2011
And you can't say it correctly, 'sherbet'. It has to be SHERPET. I LOVE THAT, EVEN THOUGH IT WAS AN ACCIDENT :iconimhappyplz:
Reply
:iconslashoneye95:
slashoneye95 Featured By Owner Jan 24, 2011
...Oops.
At least you seem happy about it.
Reply
:iconmarystrawberries:
MaryStrawberries Featured By Owner Jan 26, 2011
X)
Reply
:iconzombie-alice:
Zombie-Alice Featured By Owner Jan 22, 2011
DOES IT SPARKLE? 8U
-shot-
Reply
:iconcoolfangrl1:
CoolFangrl1 Featured By Owner Jan 22, 2011  Hobbyist Writer
nice!
Reply
:icontatooine92:
Tatooine92 Featured By Owner Jan 22, 2011  Student Writer
UGH!! *gag choke cough blegh*

That reminds me... have you ever seen the Twilight... well... vibrator (but without the vibration)? :XD: Before you ask, YES, it was pale and sparkly.
Reply
:iconbokujin-geshi:
bokujin-geshi Featured By Owner Jan 23, 2011  Hobbyist General Artist
Twilight... Dildo... My mind has been warped for life. o.o
Reply
:icontatooine92:
Tatooine92 Featured By Owner Jan 24, 2011  Student Writer
Yeeeeeeep.

And did I mention it had no balls? Just sayin'...
Reply
:icontobiobito4ever:
TobiObito4ever Featured By Owner Jan 22, 2011  Hobbyist General Artist
Lol, what?! There's a twilight ice cream now?!


Excuse me while I go suck a tub of cookie dough dry. :iconcookienomplz:
Reply
:iconsobaku-no-sarah:
Sobaku-no-Sarah Featured By Owner Jan 22, 2011
WIN. And... iww. Or it would just taste like sparkles and vomit.
Reply
:iconjojogape:
jojogape Featured By Owner Jan 21, 2011  Hobbyist General Artist
LOL I saw that ice-cream!
Well, it's actually a cup which combines two flavors: Dracula (Cola, strawberry and vanilla) and Shark (Pineapple-ish).
Reply
:iconfallenangel83haha:
fallenangel83haha Featured By Owner Jan 5, 2011  Hobbyist General Artist
this is awsome
Reply
:iconwishinglamp:
WishingLamp Featured By Owner Dec 20, 2010
Seriously? They have Twilight ice cream now!?
Reply
:iconbokujin-geshi:
bokujin-geshi Featured By Owner Dec 21, 2010  Hobbyist General Artist
Yep. It came out around the same time as the first movie, if I remember correctly.
Reply
:iconwishinglamp:
WishingLamp Featured By Owner Dec 21, 2010
Wow~ Where can you buy it?
Reply
:iconbokujin-geshi:
bokujin-geshi Featured By Owner Dec 21, 2010  Hobbyist General Artist
I'm not entirely sure, but I think it's a flavor offered by Haägen Dazs icecream.
Reply
:iconwishinglamp:
WishingLamp Featured By Owner Dec 21, 2010
Wow...that's sad XDDDD
Reply
:iconnatanightmare:
NataNightmare Featured By Owner Aug 5, 2010  Student Photographer
LOL
Reply
:iconsupermarshmallow90:
supermarshmallow90 Featured By Owner Mar 26, 2010  Student Traditional Artist
Wtf? Since when do they have... I don't even want to know who dreamed that up. Sounds like something my sisters and I would talk about. Ha, ha. This is the most epic of wins!
Reply
:iconkimmkatt:
KimmKatt Featured By Owner Jul 28, 2009  Hobbyist Traditional Artist
This is the EXACT fucking conversation I had with my friend. She was like, "Let's go get it! :D" And I was like "NO. IT WILL TASTE LIKE DEADWARD." And she was like "OHOHOHO BOW CHICKA BOW WOW."
Reply
:iconpococat45:
pococat45 Featured By Owner Jul 22, 2009
they have twilight ice cream????

lol it might taste like edward XDDDD
Reply
:iconbloodwillnevermend:
bloodwillnevermend Featured By Owner Jun 11, 2009
wtf
twilight icecream
were did you hear about this







psst*whispers* were can you buy it












.... does it sparkle?
Reply
:iconbokujin-geshi:
bokujin-geshi Featured By Owner Jun 12, 2009  Hobbyist General Artist
It's all over various websites that are for and/or against Twilight, although I originally heard about it through :devilovemybishis87:. 'The Flavors Of Twilight', as the Icecream is called, can be found in supermarkets throughout the US. It's a Haagen Dazs flavor. And no, I don't think it sparkles. :giggle:
Reply
:iconbloodwillnevermend:
bloodwillnevermend Featured By Owner Jun 12, 2009
nawwww
and i bet its only in the US for a limited time
o well *swims to america*
Reply
:iconhamhamyum47:
hamhamyum47 Featured By Owner May 19, 2009
OMG THEY ACUALLY MAKE TWILIGHT ICE CREAM!!!IM SCARED NOW! but love the stamp!!!:D
Reply
:iconbokujin-geshi:
bokujin-geshi Featured By Owner May 19, 2009  Hobbyist General Artist
It is frightening... ^^;
Reply
:iconhamhamyum47:
hamhamyum47 Featured By Owner May 20, 2009
i know.....im scared to try it
Reply
:iconpaintedbluerose:
paintedbluerose Featured By Owner May 8, 2009  Student Writer
:rofl: Ok, ok, I think this has to be the best stamp. It's too funny!
Reply
:iconbokujin-geshi:
bokujin-geshi Featured By Owner May 8, 2009  Hobbyist General Artist
Thanks! And this is why I love my sister, in a nutshell. :lmao:
Reply
:iconyourheartout:
yourheartout Featured By Owner May 4, 2009   Writer
haha...thats totally me and my friend...
i would be the white text... eyah. i know. i have problems....
Reply
:iconbokujin-geshi:
bokujin-geshi Featured By Owner May 4, 2009  Hobbyist General Artist
Yeah, that's me and my sister. :XD:

I'm white and she's green.
Reply
:icondarkmangachick:
darkmangachick Featured By Owner Apr 15, 2009  Student General Artist
HAHAHAHAHAHAHA!!!

okay i freaking love that

do they have werewolf flavor? lol
Reply
:iconbokujin-geshi:
bokujin-geshi Featured By Owner Apr 15, 2009  Hobbyist General Artist
They might! It would be hilarious, though! :XD:
Reply
:icondarkmangachick:
darkmangachick Featured By Owner Apr 16, 2009  Student General Artist
mmmmmh they would sell out in no time... to me lol
Reply
Add a Comment:
 
×
Download GIF 99 × 56




Details

Submitted on
December 10, 2008
Image Size
3.1 KB
Resolution
99×56
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,307
Favourites
454 (who?)
Comments
75
Downloads
1,252
×